اعتراض ايران به لوگوي المپيك 2012 و واكنشهاي اين اعتراض
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

ارسال نامه اعتراضي كميته ملي المپيك ايران به IOC با واكنش عجولانه رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي روبرو شد.


 


ايسنا: اگرچه كميته ملي المپيك ايران تنها با ارسال نامه‌اي به كميته بين‌المللي المپيك مراتب اعتراض ايران را به طراحي لوگوي المپيك لندن اعلام كرده اما رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي با واكنشي عجولانه اعلام كردند، ايران گفته در صورت تغيير نكردن لوگوي اين بازيها، المپيك 2012 را تحريم مي‌كند.

اين در حالي است در خبري كه مورد استناد اين رسانه‌ها قرار گرفته هيچ جا از تحريم بازيها صحبت نشده و تنها ايران اعتراضش را به طراحان اين لوگو اعلام كرده است. با اين حال يكي از مقامات كميته بين‌المللي المپيك با رد وجود ارتباط بين لوگوي بازيها با علائم فراماسون گفت: "لوگوي المپيك 2012 تنها عدد 2012 را نشان مي‌دهد و چيز ديگري نيست."

يك سخنگوي كميته برگزاري بازيهاي المپيك تابستاني لندن هم در اين رابطه گفت: "اين لوگو در سال 2007 و پس از آزمايش و مشاوره طراحي شد. ما شگفت زده شده‌ايم كه چطور با گذشت اين زمان تازه چنين شكايتي مطرح شده است."
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه